
Haagse impact startup Feelou wint twee Baby Innovation Awards
Haagse impact startup Feelou wint twee Baby Innovation Awards
Dubbel feest bij Feelou! De Haagse impact-startup is vorige week tijdens de Baby Business Borrel van de negen maanden beurs in de prijzen gevallen. Zij mocht maar liefst twee Baby Innovation Awards in ontvangst nemen. Feelou was in twee categorieën genomineerd en wist beide te verzilveren, waaronder de felbegeerde Design Award.
Erkenning van zowel experts als ouders
De vakjury bekroonde de gepatenteerde Feelou® bh voor het innovatieve design, en de jury van papa’s en mama’s roemde het comfort en gebruiksgemak. Dit betekent dat zowel professionals uit de babybranche als de ouders zelf de Feelou® bh als een echte gamechanger zien.
“Dat we niet één, maar twee awards hebben gewonnen, is een enorme eer!” zegt Noor, oprichter van Feelou. “De erkenning door zowel experts als de ouders zelf laat zien dat we een product hebben ontwikkeld dat echt impact maakt. We zijn ongelooflijk blij met deze erkenning!”
Innovatie, design én duurzaamheid in één
De Feelou® bh is de eerste voedingsbh die zich volledig aanpast aan het lichaam van aanstaande moeders: van zwangerschap tot borstvoeding en daarna. Dankzij de gepatenteerde sluiting en het cross-over design is bh enorm aanpasbaar, waardoor moeders niet steeds nieuwe maten hoeven te kopen. Dit betekent niet alleen ultiem gemak, maar ook minder verspilling en daarmee een duurzamere keuze.
Haagse impact-startup met een grote missie
Feelou, opgericht door Anne Dijkstra en Noor Figdor, is gevestigd in Den Haag. Hier werken zij elke dag aan slimme, duurzame oplossingen voor aanstaande moeders. Met deze dubbele winst verstevigt het merk haar positie als pionier in innovatieve zwangerschapslingerie.
De bekroonde beha is verkrijgbaar de webshop van Feelou.